Hier vind u algemene zaken en alles over het verzenden van uw pakketten, afhalen en retouren.
Alle informatie en onze service op het gebied van het versturen, afhalen en retour sturen van u pakket vind u hieronder. Wij proberen u altijd zo snel mogelijk te helpen. Als u vragen heeft kunt u het beste een mail sturen naar info@wimperenbrow-benodigdheden.nl of een app sturen, want het kan zijn dat alle medewerkers werkzaam zijn in de salon of academy.
Indien u op werkdagen voor 15:00 bestelD en betaalt dan wordt uw bestelling de zelfde dag nog verstuurd.
Indien u op werkdagen voor 15.00 uur besteld en betaalt dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. U ontvangt via email een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen via de link in de mail.
Overzicht verzendkosten exclusief BTW:
- Nederland; €6.95 (gratis vanaf €75,- ex BTW)
- België; €8,75 (gratis vanaf €150,- ex BTW)
- Duitsland; €9,75 (gratis vanaf €150,- ex BTW)
- Frankrijk; €13,50 (gratis vanaf €250,- ex BTW)
- Italië; €14,25 (gratis vanaf €250,- ex BTW
- Verenigd Koninkrijk; €17,00 (gratis vanaf €250,- ex BTW
- Zwitserland; 21,75 (gratis vanaf €250,- ex BTW
- Overige landen; €25. (gratis vanaf €500,-ex BTW
Heb je een pre - order in je bestelling zitten?
Heb je een pre- order in je bestelling zitten? Dan wordt je bestelling verzonden zodra de pre-order er is. Dat betekend dat het vaak een paar dagen langer duurt dan normaal. We zetten altijd een product pas in pre-order als we zeker weten dat het onderweg is.
Wilt u een bestelling afhalen?
Links in uw winkelmandje vindt u de optie afhalen. Vervolgens kunt u kiezen uit onze mogelijkheden in tijd en dag die we hebben om af te halen. Let op, u dient altijd uw bestelling online te plaatsen. Het is wenselijk dat u de gekozen tijd aanhoudt. Kiest u voor contant betalen, neem dan zo gepast mogelijk mee. Wij zorgen dat uw pakket klaar staat.
De afhaal opties die we bieden en waaruit u kunt kiezen tijdens het plaatsen van een bestelling zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 13:30 en 15:00 uur.
Wimper en brow benodigdheden is niet verantwoordelijk voor vertraging bij PostNL.
PostNL bezorgt uw bestelling onder normale omstandigheden de volgende werkdag. Helaas kan het een keer gebeuren dat PostNL vertraging heeft. Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres biedt de postbode uw bestelling de volgende werkdag nogmaals aan of u kunt uw bestelling afhalen bij een postkantoor bij u in de buurt. U ontvangt geen melding meer in uw brievenbus. Dus houdt u track en trace in de gaten. Houdt u er rekening mee dat de pakketdienst op andere tijden bezorgt dan de gewone post.
Alles over Retourzendingen
Indien u een bestelling retour zendt gelden de volgende voorwaarden: U dient voorafgaand aan een retourzending toestemming te vragen aan de klantenservice van Wimper en Brow benodigdheden door een e-mail te sturen naar info@wimperenbrow-benodigdheden.nl. Beschrijf hierin de reden van retourzending, uw naam en bestelnummer en wacht tot wij akkoord geven.
Wij sturen bij akkoord de retour verzendlabel naar u toe. Deze zal bij eigen keuze van retour in mindering gebracht worden in het bedrag wat retour gestort wordt.
De kosten voor de retourzending zijn voor de koper tenzij een onjuiste levering heeft plaats gevonden.
- Wimper en Brow benodigdheden kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van vermissing van de retourzending bij zendingen die op eigen initiatief worden terug gestuurd.
- Verzendkosten die gemaakt zijn bij het plaatsen van de bestelling als zowel het retouren door eigen schuld of reden is voor eigen kosten.
- Alleen artikelen die ongeopend zijn en de artikelen in de originele verpakking nog zitten nemen we retour
- Wimper en Brow benodigdheden neemt alleen retourzendingen in behandeling die aangemeld zijn via e-mail, ongeopend zijn en waarvan de artikelen in de originele verpakking zitten. Ook moet een retour plaatsvinden binnen 14 dagen vanaf de order datum.
Artikelen die niet we niet retour aannemen vanwege hygiëne en veiligheid zijn
- Lijmen
- Tweezers
- Vloeistoffen/liquids die niet gesealed zijn.
Stuur nooit zomaar iets retour. Onaangekondigde pakketten worden geweigerd.
Retours die tegen akkoord ingezonden worden of onaangekondigd worden verzonden worden geweigerd of niet behandeld totdat er uit eigen verantwoordelijkheid contact wordt opgenomen.
WAT GEBEURT ER ALS u IETS TERUG STUURT WAT WE NIET RETOUR NEMEN?
Dit is 1 van de redenen waarom u eerst contact met ons dient op te nemen. Zodat wij van te voren de retour voorwaardes kunnen bespreken. Bovengenoemde producten nemen we niet retour, ook niet als u ze toch tegen beter weten in gaat opsturen. Dat kost u alleen maar extra geld. Dit staat ook in de verkoopvoorwaardes waar u mee akkoord gaat zodra u een aankoop doet.
Heeft u nog vragen of zijn er mogelijk zaken niet duidelijk, neem gerust contact op
Neem direct contact op